Feminint Initiativ

En blogg utan ambitioner, av en kvinna med stora ambitioner.

Nystart

Publicerad 2013-09-05 20:14:55 i Allmänt

Nu när höstterminen börjat är det skönt att ta en liten nystart. Hösten tycker jag känns mer som "en början på något nytt" än vad det nya året gör, alltså 1 januari. Efter en ledig sommar kan man ta nya tag.
Jag går mitt sista år på universitetet ( förr några år), så det är bara köra på. Det är dessutom bara roliga kurser kvar: molekylärbiologi, genetik och examensarbete, vilket jag nästan varit lite nervös över sedan jag började läsa. I höst ska jag även börja cykla från och till skolan, det är över 2 mil fram och tillbaka, så jag tror det när jag ser det...
 
Men så saknar man ju sommaren lite också...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela