Feminint Initiativ

En blogg utan ambitioner, av en kvinna med stora ambitioner.

Cupcakes och vardag

Publicerad 2013-09-17 21:43:39 i de moi

 
 
Min Astrid har byggt ett bo
Jag var glad. Det var innan jag cyklade i storm och regn(tog ej efterbild).
Marsipanfåglar, som snart ska flyga ner i min mage.
Koppkaka
 
 
Jag ska berätta en rolig historia. Jag skulle ha med mig cupcakes till en vinkväll med vänner. När jag öppnar lådan så är det inte mina cupcakes, utan jag har tagit med mig en kikärtsröra som jag gjort, som ligger i en likadan burk! Det var roligt och tråkigt på samma gång.
 
Eftersom min senaste hobby är cykling har jag laddat ner appen "runkeeper". Väldigt rolig. Den håller reda på hur långt jag har tagit mig, kaloriförbrukning, hastighet osv. Idag har jag tex sammanlagt tagit mig 27 km. Detta trots att jag har förbannat ont i ländryggen efter att jag lyft några tunga lådor i helgen.
 
au revoir!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela